«Тревожні симптоми» поганого постачальника кави - інтернет магазин кави Caffissimo

«Тревожні симптоми» поганого постачальника кави

   В наш час дедалі більше людей не тільки регулярно вживають каву, але так само вчаться розбиратися в якості зерна, що купується, та способах його приготування.

Тим не менш, ще залишилася чимала кількість споживачів, які або банально віддають перевагу загальнопоширеним брендам, або воліють «не морочитися» і сліпо довіряють своїм постачальникам.

Нам хотілося б, поділитися своїм досвідом і підказати Вам у яких випадках слід задуматися про зміну постачальника або бренду кави.

Ось кілька простих підказок:

1. Ваше зерно обсмажене «в вугілля»

obg

   Звичайно, існує більш темне обсмажування, італійське наприклад або іспанське, але дуже часто, занадто темне обсмажування може свідчити про те, що під ним намагалися замаскувати зіпсоване зерно - запріле або запліснівіле. Гіркота в смаку, внаслідок такого обсмажування приховає небажані смакові ефекти, які обов'язково виявляться в напої, при світлішій обсмажці.

 2. Ваше зерно вкрите маслом, та жирне

masl zag 

   Це свідчить про те, що такі цінні ефірні олії, які повинні залишатися всередині зерна і розкриватися при приготуванні напою, вже опиняються на його поверхні. Так само це означає, що зерно вже «постаріло».

Якісне зерно має бути сухим та мати приємний аромат.

«Стара кава» буде мати неприємний запах попільнички.

3. 1кг Вашої свежеобжаренної кави коштує более 700 грн 

nos

Ваш постачальник водить вас за носа. Більшість робочих купажів для закладів обійдуться не більше 600 грн за кг, навіть у сучасних умовах нестабільної української валюти (за винятком, звичайно, можуть бути дуже ексклюзивні купажі).

 

4. Ваш постачальник не каже вам склад суміші/пропонованого бленду

arab

Фразою "100% арабіка" в наші дні вже нікого не здивуєш. Та й інформаційне навантаження ці 2 слова несуть невелике, враховуючи, що більшість великих виробників у 100% арабіку додають від 20% робусти для здешевлення вартості суміші, що, у свою чергу, впливає на смакові якості кінцевого продукту та спотворює поняття споживача про стандарти смаку. Завжди вимагайте інформацію хоча б про сорт, який використовується як основа для суміші, якщо такої інформації немає на упаковці (часте явище зі сумішами свіжої обсмажки для сегменту HoReCa)